miercuri, 19 decembrie 2012

comerciantii folosesc camere de supraveghere pentru a studia miscarile cumparatorilor


Un  magazin de cafea din San Francisco, la American Apparel si Walmart, comerciantii folosesc camere de supravewghere pentru a studia miscarile cumparatorilor, în scopul îmbunatatirii  marketingului.

Camerele de securitate sunt mult mai sofisticate, cum ar fi tehnologia software-ul Prism Skylabs, colecteaza date de securitate si aparat de fotografiat pentru a descoperi traficul pietonal, formatiunile de linie, modul în care oamenii persista,si produsele care sunt cele mai populare.
Comercianti folosesc amanuntit din acest punct de vedere tehnic imagini pentru securitate, acestea nu sunt obligate sa solicite clientilor pentru permisiunea de a le înregistra, sau chiar sa dezvaluie faptul ca ei sunt cu ochii pe ei.
T-Mobile utilizeaza datele de supraveghere pentru a decide cu privire la proiectarea din magazinele sale, în timp ce American Apparel analizeaza imaginile de securitate din cel mai bun magazin de îmbracaminte .

Potrivit MarketsandMarkets, o companie de cercetare de piata la nivel mondial, acest tip de supraveghere video este numit VSaaS si este de asteptat sa creasca în valoare de 474 milioane dolari în 2011 la aproape 2.4 miliarde dolari în urmatorii cinci ani.

Desi nu este la fel de sofisticat, sistemul camere de supraveghere interior au fost folosite efectiv in marketing pentru multi ani.

Marshal Cohen, analist-sef  al NPD Group, a declarat ca a folosit sistem de supraveghere pentru a viziona cumparatorii care au plecat pe o scara rulanta, care doresc sa descopere în ce fel s-au întors si el stia unde sa plaseze ecrane.

Inovatii digitale, cum ar fi aceasta tehnologie comercializantii au dat moduri mai ieftine, mai rapide si mai usor de a utiliza materialul filmat in magazinul lor de securitate de a interpreta modelele de consum, care trec neobservate prin magazin.

Prism Skylabs utilizeaza securitate pentru a crea stop-motion studii de timp si harti de caldura pentru a vedea miscarile clientilor.

Lantul încaltaminte Celebre foloseste, de asemenea,  in imagini de securitate pentru a ajuta managerii cu promotii  în locul optim.

Grander jon, vice-presedinte  de gestionare a veniturilor de la pantofi Brown Co, care detine încaltaminte Famous, a declarat: "Am pus postari de anunturi atat de multe in magazinele noastre  si au devenit lipsita de sens"

Acum putem pune  anunturi in  atentia oamenilor intr o zona de relaxare unde încearca  pantofi. Schimbari mici fac o mare diferenta. "

In functie de cercetare si specialisti de supraveghere, Walmart a angajat o echipa interna pentru a testa noi modalitati de utilizare imagini pentru a spori securitatea in-store marketing.

Prism Skylabs CEO si co-fondator, Steve Russell, a declarat: "Acest tip de informatii ajuta managerii sa ia decizii, cum ar fi," va creste vanzarile daca am scos pulovere galbene sau albastre ? "'

Creamery, un manager dintr o cafenea din San Francisco , cunoaste beneficiile imaginilor de securitate  cu Google Analytics de marketing de prima mana.


Proprietarul Ivor Bradley a declarat ca foloseste telefonul smartphone pentru a viziona imagini de streaming prin intermediul camerelor de securitate Creamery pe care le detine el.
Explica: "vizionarea pe  mobil îmi permite sa vad actiunea. Aceasta îmi permite sa vad orice se intimpla, indiferent unde ma aflu.
MaI adauga ca recent, pastrând în acelasi timp un ochi pe camerele din magazin în timpul orelor de vârf  el a observat ca oamenii mai încerca de multe ori sa se aplece peste tejghea sa ia diverse produse - camere de supraveghere pentru a studia miscarile cumparatorilor.


Instrumente de secrete: Conform cercetarii si specialistii de supraveghere, Walmart a angajat o echipa interna pentru a testa noi modalitati de utilizare a imaginiilor pentru a spori securitatea de introducere pe piata.


American Apparel a  salvat, de asemenea, 40 la  suta a cheltuielilor fixe prin utilizarea RetailNext, un sistem de date de supraveghere pentru scopuri de marketing, în conformitate cu Stacey Shulman, Chief Information Officer.

Camere de supraveghere pentru a studia miscarile cumparatorilor

Ea a spus: "schimbarile noastre tehnologice, inclusiv numararea îmbunatatirii datelor de trafic, au avut un impact colectiv in  vanzari, furt si costurile fortei de munca."

În timp ce un magazin de supraveghere  a devenit  marketing imaginile sunt utilizate pentru a identifica   clientii prin estomparea fetele sau folosind doar caile lor de caldura, Se pare ca comerciantii  au dorit sa pastreze aceasta crestere practica  a camera crossover pentru liniste.




Pam Dixon, directorul executiv al Forumului Mondial de confidentialitate, a declarat ca în timp ce cumparatorii online sunt constienti de obiceiurile lor de cumparare care vor fi urmarite pe Internet, oamenii au  intimitate în magazine.

Ms Dixon a adaugat: "Este esential pentru comercianti sa prezinte acest aparat de fotografiat de urmarire a informatiilor care este utilizat pentru marketing si sa  ofere o modalitate ca cumparatori sa renunte. Este deosebit de important în cazul copiilor si în zonele sensibile, cum ar fi la magazine de farmacii. "- camere de supraveghere pentru a studia miscarile cumparatorilor

Time.com a  chestionat mai mult de 500 de cititori în luna septembrie fata de aceste practici ale camerelor crossover,  62 la suta au recunoscut ca au considerat ca a fost "ciudat". In mare 40 la suta au spus ca s-ar evita retailerii care au facut acest lucru, în cazul în care acestea au fost aduse la cunostinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu